Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Victoria - 6 februari 2010 09:13

Här  snöar det igen.. verkar inte finnas något slut på all denna snö..och jag som trodde det skulle vara sol idag..


I torsdag var vi Birsta med mamma och köpte en ny dator till henne som vi tog hem så Nicke kunde starta upp den, sen roade vi oss med lite finesser den har som inte min har.

   hahaha..


   Den här bilden har vi lagt som skrivbordsbild på mammas dator   


    gillar den här bäst, ha ha!  


Roligt var det, jag vill ha sånt på min dator oxå.


Idag vet jag inte vad vi ska göra förutom att åka till mamma med datorn.


Jag strax duscha och tvätta håret och sen städa undan lite här, jag tror vi får besök ikväll av Linda och Stefan som ska se MELODIFESTIVALEN med oss som äntligen börjar!!!


Nu först blire spikmattan iallafall för jag har grymt ont i ryggen eftersom Wirva sov nära mig inatt.. hon är inne i en drömmamycketotäckadrömmar period.


Puss!!

Ovido - Quiz & Flashcards