Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

inte haft tid

Av Victoria - 25 augusti 2008 08:00

Nu i helgen har jag inte haft tid att skriva.

Bröllopet var iallfall jätte fint min dotter var en sån fin och duktig brudnäbb och min syster occh hennes man var jätte fina ,festen sen var trevlig och mycket mycket god mat.. tyvärr var det många som drack för mycket men det hör väll tyvärr till :(

Idag jobbar jag natt igen men skruttan är jätte förkyld  så vi får se hur det blir.. tänkte kanske min sambo kan stanna hemma imorgon tills jag kommer hem från jobbet...känns ju inte så bra att börja med att vara hemma efter semestern..

Nä nu ska jag softa i soffan lite.. kram så länge!!


 
 
Ingen bild

Kattis

25 augusti 2008 09:58

Hej
Kul tt få äta middag tillsammans med dig och din familj i går hos din mamma. Tråkit att er lilla tjej är sjuk men förhoppningsvis är det tillfälligt...I dag kl. 12:15 går vårt tåg mot Skåneland, äve om det ärtrevligt att åka bot så känns det alltid skönt att komma hem som man säger Borta bra men hemma bäst.
Ha en skön sensommar och höst! Kramar Kattis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards