Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Victoria - 28 augusti 2008 16:16

Nu ikväll ska jag till min söta kompis som ska klippa mig ska bli rikigt nice för mitt hår känns som trollhår..

Imorgon hoppas jag att W kan gå på dagis för idag har hon varit riktigt jobbig och gnällig beror säkert på att hon börjar bli frisk och uttråkad av att vara hemma..  vi var iallfall ute en sväng på eftermiddan så hon fick cykla av sig :)

kram kram


Av Victoria - 28 augusti 2008 07:45

God morgon

Känner mig så motiverad nu att gå ner i vikt var och köpte drycken igår en vecka för 480 kr.  och idag började jag med en kopp cappuccino som jag blandade med kaffe var inte skit gott men gick ner jag har köpt flera olika smaker så förhoppningsvis är det nån jag gillar mycket:)

ska nu på morgonen mäta mig oxå vägde mig gjorde jag där igår och även hemma imorse.

Gjorde skruttan klar för dagis idag men upptäckte strax innan vi skulle gå att hon var jätte jätte snuvig så hon får vara hemma idag oxå jag är ledig idag men hade tänkt gå och träna men hon på cambrdige tyckte jag skulle vänta några dagar så kroppen hinner anpassa sog till bara soppa så jag kör nog igång till veckan.

Funderar på om jag och skrutt ska åka en sväng på stan idag jag har fortfarande inte varit på erikshjälpen som öppnat i stan tycker det kan vara roligt med second hand.. får se hur vädret blir regnar det så struntar vi idet..

nä nu ska jag fram med måttbandet.

bye bye

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards