Alla inlägg den 21 augusti 2008

Av Victoria - 21 augusti 2008 19:17

jag är lite sur på mig själv för jag glömde köpa en korsett idag;( har sett för ca 199.- på lindex som jag tänkte testa , ska ha klänning på min systers bröllop och är lite rädd att nån ska fråga om jag är gravid...

får se om jag hinner imorgon.

Jag och min kompis ska överraska våra kids imorgon vi ska säga att vi ska åka till birsta bara men när vi väll är där ska vi stanna utanför drakborgen lär bli tre överlyckliga tjejer!!

Nä nu ska jag strax åka på jobbet.

bye bye


Av Victoria - 21 augusti 2008 12:51

Nu är jag tillbaka efter min snabbtur till birsta hann med att köpa en klänning till min syter och fluorskölj till mig som jag har tänkt köpa länge men glömt bort så nu ska jag få starka fina tänder!!

Nu ska jag strax hämta skruttungen på dagis längtar efter henne  har inte träffats sen igår kväll..


Av Victoria - 21 augusti 2008 09:10

Sådär då var fösta natten avklarad.. hade himla svårt att sova inatt..

Idag blir det birsta med min svärmor hon ska köpa present till min syster och hennes blivande man som gifter sig på lördag jag ska köpa nån present till min syster som kommer hem från stockholm nu i helgen hon har fyllt år... tror jag ska köpa en klänning jag sett på gina tricot.

Nä nu måste jag försöka göra mig snygg..

har på mig en klännig jag köpte på indiska igår känner mig inte helt nöjd med den faktist... men den var billig så det får bli en slit och släng är inte så smickrande för figuren eftersom den är rutig jag använder oftast svart vilket jag försöker vänja mig av med..

höres!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards