Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Victoria - 30 augusti 2008 10:17

imorse började det en ny kille på mitt jobb som ska jobba helgerna med mig och jag hade fått för mig att det var en gubbe  men det var en jättetrevlig kille som körde motorcykel känns som det kommer funka skitbra med honom  så nu när jag jobbar helg är det jag och två killar som jobbar blir nog bra för med tjejer kan tyvärr bli så mycket tjafs...

Jag hade en helt sjuk dröm på jobbet inatt jag drömde att min pappa även var pappa till min kompis ena dotter och pappa och hans fru kom och hämtade henne för att hon skulle bo hos dem istället...,  jag fattar inte vart man får drömmarna ifrån egentligen.. skumt..

idag är det dag tre med cambridge och sen ska det gå lättare sägs det  från imorgon bränner jag fett  går då in en fas som heter  keton känns bra måste jag säga!!

dagen blir lugn ska åka ensväng till mina gudbarn och sen jobbar jag ju natt igen!!

Trevlig lördag!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards