Alla inlägg den 20 augusti 2008

Av Victoria - 20 augusti 2008 17:07

jobbar inatt första passet efter semestern men det känns helt ok faktist.

 Idag har jag städat åt min mamma, min syster gifter sig på lördag så det kommer mycket gäster som ska sova där så vid ett svagt tillfälle lovade jag att städa åt henne ...  blev helt svettig innan det var klart men fint blev det:)


W hade varit stygg med en tjej på dagis idag tycker det är så himla jobbigt när hon inte är snäll Nu har jag iallfall hotat att hon inte får ha ngt kalas när hon fyller år om hon inte är snäll... det är inte första gången hon är elak mot den tjejen vet att manm inte ska köra med hot men det kommer liksom bara ibland...

nä nu ska jag vika lite tvätt och packa sängkläder m.m till jobbet.. 

hoppas det slutar  regna för annars blir det inte så kul att ta moppen till jobbet...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards