Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Victoria - 22 augusti 2008 22:22

Jag har haft en mycket intesiv dag!

Först jobbade jag natt slutade nio imorse sen hem och hade tvättstugan och sydde om en klänning. Klockan tolv hämtade jag skruttan på dagis för att åka på drakbogen där var vi i ca tre timmar sen gick vi runt i massa affärer,jag  hittade mig en korsett med bh på.. + en  underklänning ,har flera klänningar som är i tunt tyg och blir lite genomskinliga.

Nu ikväll har min lillasyster varit här och vi (eller mest hon) har skrivit en dikt vi ska läsa imorgon på bröllopet den blev riktigt rolig och bra!

Nu ska jag strax krypa isäng och läsa cosmopolitan som jag tydligen hade glömt säga upp prenumerationen på började med det för att få en locktång..  gillar sånt när man får presenter tyvärr glömmer jag ofta bort att säga upp dem..


Sov gött!!



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards