Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Victoria - 27 augusti 2008 09:49

Fy vilket väder det är idag man vill helst bara sitta inne..

 Skruttfian vaknade 06,15 så det blev ingen sovmorgon precis... hon är mycket bättre i förkylningen idag  och det är ju bra för jag känner för att hitta på ngt.. typ gå på ikea eller nåt.

Ikväll sk vi bort till min mamma på middag ( skönt att gå bort två dar i rad)

vi ska få stuvade makaroner som är skruttans älsklingsätt och då ska det vara mormors, hon började grina en gång när jag gjorde det för att det inte smakade som mormors..hihi..

ikväll ska jag åka och köpa cambridge så jag startar imorgon tänkte först att jag skulle börja på spinningen imorgon oxå men det kanske blir för mycket på en dag.. får se hur jag gör.. jag har kort på friskis och svettis som går ut i sept. men har inte tränat på länge... tyvärr..

Är lite orolig för min syster som är i thailand hoppas allt går bra .... 

Nu ska jag fixa lite här hemma ( disk och sånt kul)

kram så länge!!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards