Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Victoria - 24 juli 2010 20:13

Hej hej. Jag testar att blogga från min nya mobil!!Puss!!!!!

Av Victoria - 24 juli 2010 09:09

Solen skiner idag, härligt!!! Hoppas graderna blir varmare oxå.


Eftermiddan igår var jätte mysigt!

Jag kände mig som en prinsessa hos Alexandra, hon gjorde ansiktsbehandling på mig och noppade och färgade mina bryn och fransar.

Tack söta du!!!

Wirva busade och lekte med Dio som är såååå söt!!!


På kvällen såg jag och Nicke klart första säsongen av True Blood som vi köpte häromdan, himla bra faktist.


Efter wirvas sjuka i början på veckan kom även morgonpiggheten tillbaka..  hon har vaknat strax efter sex flera dagar nu...  annars har hon ju sovit ganska länge i sommar, till efter sju varje dag.

Jag har ju så svårt att somna om när jag blir väckt tidigt.. även om hon kliver upp själv en liten stund.


Dagen idag vet jag ännu inte vad vi ska hitta på.. jag skulle vilja bada tror jag och sola lite   


På onsdag åker vi till Norrbyskär.. Wirva längtar massor och vill börja packa idag och det är inte lite saker hon planerar att ta med..   


Nu ska jag surfa runt lite!!


Kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards