Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Victoria - 13 juli 2010 15:00

Glömde  berätta att igår den 12/7 hade jag och Nicke varit tillsammans i 13 år. länge va?

De bästa åren i Nickes liv, haha.



Av Victoria - 13 juli 2010 14:49

Nu har precis kommit hem från badet där det var härligt som vanligt!

Nicke och Emma var med idag till min och Wirvas stora glädje.

Vattnet var uppvärmt till 28 grader, helt lagomt om du frågar mig.

jag badade massor men det brukar jag oftast göra.

Wirva simmar 10 meter nu... vår duktiga tjej.


Nu håller vi på att fixa till oss för att strax åka till Hassela och uppvakta mamma.

Vi ska bara på stan först och göra några ärenden. .. (( kanske paketinköp))


Tar med mig kameran såklart och bjuder på bilder när jag orkar lägga i dem.


Kram kram!!


Ovido - Quiz & Flashcards