Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Victoria - 23 juli 2010 08:54

Då var  det fredag dårå.. första semsterveckan har gått fort.. för fort.


Igår var vi med Mira och Katarina på http://www.norraberget.se/ , Wirva och Mira gick en tidsvandring där de fick prova på att kärna eget smör och koka kaffe över eld och på sig hade de gammeldags kläder   - det där var ju himla kul var kommentarerna efter.

Efter det så fick de gå på cirkusen där uppe själva men kom ut innan den var slut för den var så barnslig....


på eftermiddag åkte vi en sväng på erikshjälpen där jag inte hittade så mycket den här gången, jag köpte bara en kavaj som var himla fin och Wirva köpte en väska.


Idag hade jag tänkt att vi skulle gå och bada men det blåser så mycket.. är nog inte så bra då för Wirva som precis varit sjuk att bada då.


Häromkvällen var vi till Birsta en sväng där jag var tvungen att använda lite presentkort..:)

På Indiska hittade jag en i mitt tycke underbar väska som Jade jagger har designat.

Den är liten, ryms bara plånbok och mobil ..perfekt för mig som egentligen inte gillar att ha väska.


Jag har glömt laddaren till laptopen på jobbet och jag kan bara lägga in bilder på den.. därav mina tråkiga inlägg utan bilder.

Ska hämta den i helgen.


Det blev precis planerat ngt mycket mysigt idag!!

Vi åker till salong Alexandra där jag ska få bryn och fransar färgat!!!

Ska även passa på att pussa Dio!!

Jag tror jag och Wirva åker till stan först och går en liten drakvandring som är tradition för oss.


Pusssss!!!!!





Ovido - Quiz & Flashcards