Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Victoria - 9 juli 2010 13:14

  


Tror ni jag blev nå rörd?? 

Sötast i hela världen det är min dotter!!!

Av Victoria - 9 juli 2010 09:57

Min söta lilla Wirva är förkyld så idag blir det nog inget bad för oss..

hon sitter just nu och gör sin favoritsyssla, tittar på tv anytime (betalsida på nätet) på gamla avsnitt av Familjen annorlunda och om hon fick skulle hon kunna sitta hela dan .. hennes dröm just nu är att få träffa familjerna därifrån.. och att få massa syskon förstås.


Jag håller på att toktvätta tre fulla Ikea påsar med tvätt och Nicke sover, fortfarande han jagade ju igår och kom hem sent.


Tänkte iallafall bjuda på bilder nu som jag lovat.


   Alexandra och tomas söta Dio    


   Vackraste Wirva.


   Stugan vi bodde i Norfällsviken.


    

Micke                                         bleka ? mamma.


    


Jag lyckades fånga Nicke på bild...


   Irish coffee är väldigt gott har jag kommit på.


   Igor har badat han oxå vilket han gillade mycket!!


      sötnos.




Idag ska jag göra coleslow för första gången.. är såå grymt gott tycker jag.

Tror vi ska grilla kyckling file att ha till, mums!


Nu ska jag väcka Nicke så jag kan tvätta sängkläderna.




Ovido - Quiz & Flashcards