Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Victoria - 16 juli 2010 18:12

Nu har jag börjat min nedräkning till semstern.. jobbar idag och lördag, sondag sen är jag ledig i tre veckor, ska bli så skönt!!!


Har laddat upp lite bilder från senaste dagarna.

   Mamma öppnar paket :)


   Rasmus, Mickes son.

    

Wirva och Nicke provade Mickes nya leksak, riktigt kul tyckte de båda två tror jag.

   Snygg Emma.


igårkväll var vi ju hos Alexnadra och Tomas där det bjöds på go fika, först fick vi blåbärspaj med marsan sås.. så himla gott var det!!

   Och sen fick vi chokladmilkshake.. sjukt mumsigt faktist, det ska jag göra hemma oxå nångång.


   Kärlek även mellan dessa två!!

DIo busade med oss så han var nog rätt trött sen.

Han är en mycket charmig liten vovve.


Sem följde Emma med oss hem och gjorde toning med slingeffekt på mig, det är typ ingen annan som har vågat men Emma gjorde ett bra jobb!!

Jag blev nöjd.


 Hörs en annan dag!!




Ovido - Quiz & Flashcards