Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Victoria - 8 juli 2010 19:36

Vi har precis kommit hem från en liten minissemster till norrfällsviken där vi var med mamma och Micke, det var super fint där och vi bodde i jättemysiga stugor.

Lite synd var det bara att det var så kallt i vattnet.. eller oxå är det så att jag och Wirva är bortskämda med 29 gradigt vatten..

jag ska visa bilder.. nån dag.. orkar inte fixa med det just nu bara.


Nicke är och jagar med Magnus och Wirva sover i soffan, vi skulle ha mys tjejkväll men hon orkade inte längre.. hon är lite förkyld.(efter kalla badet kanske) jag får ha myskväll med Igor istället och tvättstugan,,jihaaa.



Så därja det var en liten uppdatering iallafall .


Jo just detja imorgon kommer våran söta lilla Emma Skrutt hem, hon ska gå på gatufesten.. något jag inte har någon som helst lust med själv faktist.. jag är ju inte nån party tjej precis.

Och till veckan är det nån som fyller år, mamma fyller 27 ännu en gång så då blir det lite kalasfirande skulle jag tro.





Ovido - Quiz & Flashcards