Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Victoria - 30 maj 2010 10:13

Precis innan jag åkte på min intensiv kurs så hade ju Wirva dansuppvisning, jag tänker visa lite kort därirån.

Hon var så himla duktig och jag blev rörd och stolt såklart   

   Wirvas dansfröken.. hon som dansade med Lasse brandeby (tror jag det var) i Lets Dance.

    

Sötisen.

Den 17 juni ska Wiva på dansläger hela dan på dance world som avslutas med Disco på kvällen något hon längtar till mycket.


Nu till något tråkigt.. Wirvas hemska eksem blir inte bättre... är bättre några dagar men blossar sen upp igen.. det  måste vara något hon är allergisk emot.

Jag ska ringa barnsjukhuset och försöka få en tid där så vi förhoppningsvis får veta vad det är.

   Hoppas det inte är den här snyggingen..


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vänta på ett livstecken från töva så vi kan åka dit.


Puss!  




Ovido - Quiz & Flashcards