Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Victoria - 7 maj 2010 08:42

 Igår när jag hämtade Wirva gjorde det så ont i mamma hjärtat..

nån hade snott alla hennes nya kulor som hon och Nicke var och köpte i lördags.. hon var så förtvivlat lessen.

Hon hade hängt sin fina guld kul väska på sin hylla och när hon kom lite senare och skulle hämta den så var alla kulorna borta.. bara påsen var kvar.

Och i onsdags hade nån tagit hennes fina fina diadem som hon har fått Emma som var hennes favorit didadem..


Vi ska ju självklart låta henne köpa nya kulor men det är ju just grejen att nån har tagit från henne som är så hemskt.. mitt lilla hjärta.


Idag är det strålande sol här hos oss men jag tror inte jag kan avnjuta den eftersom jag är sjuk.. mitt halsonda är fortfarande ej bra.


Idag kommer Kevins tjej hit och ska sova över... hjälp.. vad han har blivit stor.

Helt otroligt vad det har gått fort .. när jag träffade Nicke var kevin 2 år och 7 månader och nu är han så här stor och det konstigaste är ju att jag inte har blivit ett dugg äldre.. eller... hur??


Nä nu ska ringa lite viktiga samtal.


Kram kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards