Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Victoria - 13 maj 2010 18:46

Jag har så mycket annat att fundera på just nu så bloggen får bli lidande.. något mycket spännande är på G att hända i mitt liv...(spännande för mig iallafall)


Vill ni veta ngt så hemskt.. i tisdags när jag hämtade Wirva var alla kulorna stulna igen plus hennes fina guldväska... och det hemska är att fröken hade tagit reda på alla barnens kulor för att ingen skulle bli av med dem och gömt dem men nån tjuvunge hade hittat dem högst uppe på ett skåp och tagit ALLA barnens kulor plus Wirvas väska... visst är det frutansvärt.. 

Nu blir det inga fler kulor för Wirva med till skolan.. tråkigt eftersom de spelar mycket  men jag vill inte att hon ska bli lessen igen.


Nu ska jag snart åka iväg och jobba natt...blääää säger jag om det idag... men det brukar ju gå bra när jag väl är där... har köpt lite smågodis att ta med faktist   

Nä nu ska jag pussa min unge lite innan jag åker.


Kram   





Av Victoria - 13 maj 2010 17:58

Visste ni...

att jag vill köpa hus NU!!
att jag har världens finaste dotter
att min senaste kyss fick jag av Nicke
att jag lyssnar mycket på radion .. saknar dock rix fm jätte mycket.
att jag funderar på hur det ska gå för mig att vara borta från mitt hjärta (Wirva alltså) i fem dagar.
att jag pratar inte lika mycket som vissa andra..;)
att jag inte gillar tjafs, gnäll och ärtsoppa.
att min första riktiga kyss....kommer jag ej ihåg..
att jag avskyr allt och alla som skadar barn.
att kärlek är det bästa som finns
att jag gillar godis och chips alldeles för mycket.
att jag alltid kommer att tänka på pappa och undra hur han har det.
att jag är förälskad i Nicke
att sist jag grät var nån film vi såg för några veckor sen.
att min mobiltelefon är tyvärr ingen Iphone.
att när jag vaknar på morgonen så kliver jag upp (oftast efter att ha blivit väckt av Wirva alldels för tidigt.)
att innan jag går och lägger mig ofta somnar i soffan först.
att jag just nu tänker på att jag inte vill åka och jobba inatt.
att i morgon kommer jag gå på stan.
att jag hoppas jag klarar det...
att jag verkligen vill att Wirva ska leva ett långt lyckligt liv.


Denna lista stal jag av Therese...
Nu vill jag att du snor den av mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards