Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Victoria - 5 maj 2010 08:16

Dessa baciller som Wirva tar med sig hem från skolan är inte att leka med  ..  

Idag vaknade jag och hade helt sjukt ont i halsen..ingen feber utan "bara" ont i halsen och snuva.. 

Skulle egentligen jobba idag men det fick bli en sjukdag för det känns inte så snällt att smitta hon jag jobbar med.


Jag har dock ett uppdrag jag måste utföra idag.. Wirva blev helt förtvivlad igår kväll när hon upptäckte att  vi hade glömt hennes guldväska (en necessär från Darphin som jag fått av Alexandra) på kören med hennes mobil i.. jag har lovat att hämta den så fort de öppnar där så det är bäst jag gör det ...men som tur var är det ju nära plus att jag kan ta moppen dit.


Nu sak jag surfa runt lite och sen tänker jag lata mig i soffan, är inte ofta jag gör det dagtid.


kram kram!!



Ovido - Quiz & Flashcards