Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Victoria - 1 maj 2010 08:51

Och bjuda på en massa bilder vilket var länge sen.

Jag tömde kameran nu på morgonen.

  

Sötaste pyromanerna igårkväll, vi hade en jätte mysig kväll i töva!


       


Igor fyllde ett år förra lördan och det firades med köttfärstårta (till honom) och paket.

Våran fina vovve som ger oss så mycket kärlek och glädje.



   söt Wirva när vi var på en liten cykelutflykt jag och hon sista dan hon var hemma och var sjuk, egentligen frisk men man ska ju alltid vara hemma en extra dag.

I helgen tror jag vi ska fixa min (Emmas gamla hon fick ju min) cykel och köpa en cyklehjälm till mig för det är något Wirva har pratat om att jag oxå måste ha  så jag tänker föregå med gott exempel!

Hon ser verkligen framemot att vi ska cykla tillsammans.. söt nosen.


   Årets första blomma från Wirva.


   våra nya servetter som jag fick av LIza med posten .;)


Igår såg vi filmen     riktigt bra var den även om jag somnade på slutet.. ska se klart den idag!


Dagen schema :

Tvättar nu på förmiddan ( alla äckliga rökkläder)

Nicke och Wirva ska åka och köpa kulor till Wirva och sen kommer Lowa hit och ska sova över vilket Wirva har längtat efter!


nu ska jag hänga lite tvätt!


Ciao!!

Ovido - Quiz & Flashcards