Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Victoria - 4 maj 2010 17:11

Imorse snöade det..  helt sjukt.

jag vill ha sommar nu!!


Idag har jag varit ledig.. eller ledig och ledig.. jag har rensat Kevins rum( Nicke  lämnar en massa grejs där..) 

jag funderar lite lätt på vi ska byta rum med Kevin.. vårat sovrum är ju det minsta rummet och med tanke på att Kevin ej bor här hela tiden och mest bara sitter vid datorn så behöver han inget stort rum.. men där vi sover nu är det jätte nära till Wirvas rum vilket känns skönt.. ..får se hur det blir.


Anna var här en snabbis så jag bjöd henne på en delikat lunch, hårdmackor och kaffe..:)


Sen hämtade jag Pirwan klockan ett och då gick vi hem och bakade bullar så nu är det 49 bullar på vår köksbänk som ska in i frysen och tas fram när jag fyller år.. inte alla kanske men några iallafall men man vet ju aldrig hur många som vill uppvakta mig   


Nu ska jag strax skjutsa Wirva på kören och sen ska jag kanske träffa Jessica en sväng.


Men först ska jag ta bort middan som idag blev stuvade makaroner, stekt korv och stekt lök, löken är otroligt gott att ha till.



kram kram !!



Ovido - Quiz & Flashcards