Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Fredag!!

Av Victoria - 17 december 2010 10:27

Och jag ska jobba natt hela helgen.. men det känns hel ok   


Nu är en kille här och lägger in golv i köket så idag kan vi nog koppla in spisen igen... har INTE varit så kul att vara utan den, skitsvårt med middag ju.

Skåpen tror jag inte blir insatta förrän på måndag dock..


Igår var jag ju på julfester typ hela dan.

Först på jobbet där det var riktigt trevligt.

Och sen på Wirvas skola. 

Barnen hade en show för oss där de sjöng och några killar dansade brekadance.

Fröken berömde ännu en gång Wirva för att vara en sån fin och snäll tjej.

Wirva visade även stolt upp allt hon har gjort i sina böcker.

     


Jag har glömt att visa bilder från förra helgen när vi bakade med mamma.

      Tog slut på batteri i kameran så ni får inga bilder på de färdiga bullarna, de blev supersmaskiga iallafall (jag åt en liten)

Mamma är duktig på att baka. (När hon väl gör det )


Det är inte tevligt väder här idag, snöstorm.

Men jag tog en morgonpromenad ändå.

Tyvärr har det inte hänt så mycket på vågen ännu den här veckan.. men det kommer hoppas jag.


I eftermiddag ska jag åka till Birsta med mamma och Alexandra och sen åker jag raka vägen till jobbet så jag träffar inte min prinsessa något mer idag.


Trevlig helg till er!


Kram   




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards