Alla inlägg den 21 december 2010

Av Victoria - 21 december 2010 10:29

Idag börjar Wirva sitt lov vilket ska bli så mysigt!

Jag är ju oxå ledig den här veckan. ( eller inte helt ledig.... jag var på kontoret imorse och fixade med schemat och på julafton ska ja gå in och jobba en timme på förmiddan)


Nicke åkte med Micke till Kölsjön i Hassela igår så jag och Wirva skulle ha myskväll men den lilla loppan Wirva somnade tidigt när jag vände ryggen till..

  


I söndags hos Karin hade vi mycket trevligt!

Vi åt en gudomligt god soppa plus massa fika bröd och glögg och pepparkakor med ädelost.

 

DIo var med såklart. Fin bild va..? HAHA.. Råttan Dio.


  

  

Dio gillade att busa med Wirva.. han är ett riktigt yrväder.


Nu ska jag slå in lite julisar och vänta på att de blir klara med köket.

Vi får vatten inkopplat idag ..LYXIGT!!


Ikväll ska jag och Wirva på julfest på Sadaka vilket ska bli trevligt.

Hoppas bara inte Wirva blir för trött. ( och jag)

Hon har  varit vaken sen halvtvå inatt när hon kom till mig i soffan där jag hade somnat.. då var det kört för henne att somna om.. lillstumpan.

Hon försökte verkligen.


Totala viktnedgången är nu 7 kilo!! Bara resten kvar.  

Ovido - Quiz & Flashcards