Alla inlägg den 25 december 2010

Av Victoria - 25 december 2010 07:28

Vilken toppen juafton vi hade igår!! Jätte mysigt.

Vi firade inte bara familjen utan mammas gulliga grannar och deras son plus fru var oxå med, en annorlunda mycket bra jul.


Wirva vaknade faktist inte helt sjukt tidigt.. eller hon vaknade klockan fyra men somnade tro det eller ej om till klockan sex ( länge för att var Wirva)


I strumpan låg det en krusstång plus godis så vi kunde fixa änglahår dagen till ära       

  

jag jobbade ju en liten stund på fömiddan och sen åkte vi till mamma och åt blöta, mycket gott är det!


När Tomten äntligen kom var det en pirrig tjej som fick massa fina klappar.

    

   Var inte bara Wirva som var pirrig  


Alex och Tomas kom inte förrän senare så vi hade två julklappsutdelningar.. inte helt fel   


Jag har fått jättefina julklappar jag med. Jag måste ha varit mycket snäll..  


Maten var jättegod.. känns som jag har gått upp tre kilo (har inte det )

 Blir nya tag idag med nyttigheter.. eller så gott det går iallafall för vi ska iväg senare på nästa julfirande hos Nickes mamma.


Jag ska strax ta med mig den där söta vovven på en långprommis, ska bli såå skönt för nu har jag inte kunnat göra det på flera dar pga den hemska kylan.

Idag är det "bara" minus 16.6 grader.


Kram!



Ovido - Quiz & Flashcards