Alla inlägg den 15 december 2010

Av Victoria - 15 december 2010 18:40

Jag är trött... helt sjukt trött faktiskt ..känner mig orkeslös i hela koppen MEN det hindrade mig inte från min dagliga promenad.

Gjorde dagens goda gärning då , det var en tant med rullator som hade problem att gå ner för en backe som jag hjälpte.

Jag tror och hoppas att min trötthet beror på att jag jobbat natt.


Imorgon ska jag på julmys två gånger   

Först på jobbet klockan ett och sen på Wirvas skola klockan tre något hon ser framemot massor, lillstumpan.

Ska även gå en morgonprommis med Milcah, trevligt med sällskap!


Nu ska jag koka lite grönt te och äta en hårdmacka med minikeso på.


Kram kram!   



Av Victoria - 15 december 2010 08:06

Nu är jag på jobbet men slutar snart (09.30) och då är jag ledig igen framtill fredagkväll 19.15 Skönt!


Igår hände det grejer hemma, De var där hela dan och gjöt betonggolvet och imorgon kommer mattläggaren. Så himla skönt!!!

Nu finns ett slut inom en snar framtid på kaoset.

Blir lite jobbigt bara att återställa alla grejer.. Men det är tur jag är stark ..  .


Jag lyckades få in Wirvas sång på facebook så ni som är vän med mig där Måste kolla in min stjärna.


Nu ska jag packa ner datorn och invänta nästa personal.


Kram kram!!





Ovido - Quiz & Flashcards