Alla inlägg den 19 december 2010

Av Victoria - 19 december 2010 07:37

Den här veckan    inte på vågen illafall.. har dock kläder som är för stora .. ett trevligt bekymmer!


Jag är på jobbet nu, har jobbat andra natten av tre sen har jag julledigt.

Ska bli himla skönt! Längtar tills Wirvas börjar på onsdag då vi slipper stressa iväg på morgonen utan kan mysa istället.


Igår var jag, mamma och Alexandra i Birsta och shoppade julisar..vi var inte själva precis  men det gick himla bra och smidigt ändå.


Idag är det fullt ös (igen) klockan 11 ska jag gå på gudstjänst, Wirvas kör har uppvisning ( förra helgen var det ju miniorerna) och klockan två är vi bortbjudna till Karin, Alexandras svärmor på soppa och adventsfika.

Om jag känner henne rätt lär det bli mycket mumsigt ..

Svårt att äta nyttigt så idag blir det nog en liten fuskardag, jag ska dock promenixa dit så jag rör på mig innan plus att jag inte behöver vräka i mig.


Puss på er!   





Ovido - Quiz & Flashcards