Alla inlägg under juni 2009

Av Victoria - 22 juni 2009 18:04

Jag är jätte rutten och hängig och har feber.. så typiskt när man blir ledig.

Det var inte kul att jobba inatt.


Nu är Wirvan påväg till Cirkus med farmor synd bara att det regnar just nu när de ska stå i kö.


Jag vet iallfall vad vi ska göra i två veckor nu för Wirva börjar simskola imorgon kl. 10.30 hon tycker det ska bli superkul!


Nu ska jag sega och läsa  min bok.


Kramis!!


Av Victoria - 21 juni 2009 19:07

helt otroligt att sommaren äntligen kom ;;)  Man blir så glad när det är soligt och fint.

Idag har vi varit hos våra vänner i Töva (igen)  och där fick Wirva prova att rida på deras söta ponny och jag tror nog hon tyckte det var himla kul.


Och fina ridkläder fick hon låna som en riktig ridtjej!!


Själv satt jag mest och solade vilket var underbart härligt!!


 Nu ska jag strax åka och jobbet natt men är sen  jag ledig i en vecka, Wirva sover över i Töva till hennes stora glädje.... att få sova där utan mamma och pappa, skruttfian!!


Något tråkigt är att jag tyvärr blivit förkyld vilket inte kommer så lämpligt :(


Äsch nu måste jag kolla lite bloggers.


kramillikram!!

Av Victoria - 20 juni 2009 13:57

Här är det sjukstuga..inte jag men Nicke har åkt på öroninflammation vi var till farbror doktorn kl. nio imorse.


Gårdagen var iallfall mycket trevlig för min del, jag och Wirva var på alnö hos Sara och Noomi i deras stuga där vi åt gott och hade trevligt.


Nu ska jag grejsa lite.


Kramillikram!!!



Av Victoria - 18 juni 2009 19:36

Frukostfiltallriken går alldeles utmärkt att använda som godisskål oxå ;;))


Och såhär fint blev vårat pyssel!!


GLAD MIDSOMMAR!!  önskar Wirva.

Av Victoria - 18 juni 2009 14:55

Igår var ju Wirvas sista dag på dagis och det kändes jätte konstigt när vi gick därifrån med all packning, jag tror inte Wirva har förstått riktigt än, fröknarna fick  varsitt ängel halsband vilket blev mycket uppskattat.


Sen var det dax att åka och fira Meja som fyller år imorgon men hade kalas igår och hon och hennes syster fick en egen söt ponny ( jag ska visa en blid sen jag orkar inte lägga in bilderna nu) de blev iallafall jätte glada så klart, Wirva däremot verkar inte så värst intresserad av den men det kanske kommer när hon får provrida.


Idag har vi varit i birsta  (igen) med Naila Vendela och Vilma tjejerna lekte i bollhavet och vi shoppade lite, jag köpte nya tallrikar till frukostfilen och bordstabletter.


Imorgon är vi bjudna till Nickes kusin och hans tjej på midsommarfest men Nicke är jätte förkyld och hängig så vi kanske stannar hemma istället.. ska ju dessutom bli skitväder..


Nu ska jag och Wirva pyssla lite hon fick sitt paket från pysselklubben idag och där var det ett eget skärp som man ska dekorera ..jag ska visa er sen hur det blev.


Kram kram!!





Av Victoria - 16 juni 2009 12:55

Jag tänkte dammsuga av lite snabbt innan jag hämtar Wirva men jag kan inte hitta den ena delen till dammsugaren.. alltså den ena silverdelen..mycket skumt den kan ju liksom inte bara försvinna... Nicke dammsugade datorn i helgen och tog bort den så det är han som är den skyldiga..

Vi får ha det dammigt helt enkelt.


Cellprovstagningen gicka iallfall bra gjorde inte ont alls nu är det bara att vänta på svaret..


Nä nu ska hämta min sötnos!!




Av Victoria - 16 juni 2009 08:54

jag ska strax iväg och ta cellprov och jag längtar inte precis men det är ju sånt man måste...... jag har dessutom skjutit på det flera ggr så idag måste jag verkligen.


Wirvisen är på dagis jag lämnade henne precis och hon hade med sig en blå Ikea påse med leksaker som hon rensat bort och en dockvagn som hon skulle ge till dagis nu när hon slutar, det är ju hennes sista dag  imorgon.


Nu ska jag sätta lite fart så jag inte kommer försent.


Kramillikram!!

Av Victoria - 15 juni 2009 21:52

Idag hr Wirva varit hos frissan och hon var jätte duktig!!


Och man fick välja fin.. färg till håret oxå ;)


Kramis!!

Ovido - Quiz & Flashcards