Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Victoria - 13 juni 2009 09:10

Nu har jag visst inte bloggat igen.. jag har inte haft tid helt enkelt.


Skolavslutningen i kyrkan var jätte fin och efter den åkte vi till birsta och åt lunch och sen lekte tjejerna i bollhavet, det blev en riktig mysdag!

Tyvärr slutade den dagen inte lika roligt för när jag var påväg till jobbet på kvällen med moppen så körde en familjebuss upp brevid mig och en kille ( full student) skrek i en megafon åt mig så jag höll på köra av vägen.... sen förföljde de mig och skrek fula saker till ett rödljus och där hoppade fem killar ut ur bussen och kom fram till mig och en av dem började jucka mot moppen.. det var riktigt obehagligt men jag tror jag skrämde dem lite för jag skrek och svorde åt dem att jag skulle ringa polisen och uppge reg numret och då slutade de, händerna skakade på mig när jag kom till jobbet för jag var så arg och upprörd.


Igår var vi på stan och träffade Wirvas kusiner Melinda och Matilda och  Malin och Linda som är här på student...... mys pys var det även om vi bara hann träffas en snabbis men vi träffas ikväll igen då vi ska på 80 årskalas.


Nu håller jag på tvättar en monstertvätt...bläää....

Kramis på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards