Alla inlägg den 29 juni 2009

Av Victoria - 29 juni 2009 11:34

Jag är på jobbet nu vilket är sååå trist, Wirva är på badet med Hjalmar och co så hon har det nog härligt.

Vår helg har varit underbar bara lite för varmt...( jag vet man ska inte klaga).

Lördag til söndag sov vi ju i töva jag och Wirva och det var mysigt som vanligt. Wirva älskar att vara där!!


Jag och Jessica har skrattat som två tonåringar ;)

Och tjejerna har badat såklart. Wirva i sin nya solhatt plus solskyddsfaktor 50 så nu ska hon väll inte bränna sig.


På söndag bar det iväg på kalas i klockarberget där vi fick massa gott som  vanligt, Malin bakar allt själv och det är sååååå mumsigt.


Så här söt var Wirva när vi åkte.


Nu ska jag greja lite här på jobbet.


Kram och trevlig måndag!!


Emma nu när du är tillbaka förväntar jag mig lite kommentarer.. det har varit dåligt med såna på sistone. 

Ovido - Quiz & Flashcards