Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Victoria - 24 juni 2009 16:03

Idag gick simskolan bättre hon tyckte det var ganska kul..


Vi var på badet fram till 13.30  då vi gock hem och hämtade grannflickan som ska va med oss i eftermiddag, min granne tyckte jag såg ut som jag varit utomlands ;) Tack mamma för de braiga pigmenten!!!

jag är faktist glad att jag har så lätt att bli brun.


Imorgon har jag lovat Wirva att jag ska bada med henne....gillar inte rikigt att gå runt i bikini men jag får väll offra mig för hennes skull för hon blir så glad när jag badar med henne, tyvärr så är ju  min mage blek eftersom jag sitter med linne hela tiden men det får jag helt enkelt bjuda på ....jag tror dock ingen bryr sig förutom jag.


Nu ska jag göra mig vacker för vi ska snart åka på och äta hamburgare och sen åka till kovland och hälsa på Ester, farmors söta lilla hundvalp.


Kramis!!



Ovido - Quiz & Flashcards