Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Victoria - 4 juni 2009 19:49

Nicke var hos frissan idag och det belv riktigt bra tycker jag... hahahaha..

Av Victoria - 4 juni 2009 09:14

jag har haft bloggtorka ett tag nu men jag hoppas jag snart kommer igång igen.

Jag har jobbat en hel del vilket jag inte är van vid plus att jag inte mår helt bra.


Hur som helst var vi ju på skolan i tisdags och Wirva tyckte det var sådär... hon hade fått för sig att man skulle få rita på väggarna...hehe..

 jag var ju där på info kväll för ett tag sen och då sa jag att barnen hade fina målnigar på väggarna och hon hade då uppfattat mig som att att man fick rita direkt på väggarna men det blir nog bra när hon börjar.



Igårkväll tittade jag igenom en massa gamla kort som vi har i en kartong

och jag hitade massa roliga och fina kort kort bla ett kort på pappa när han sitter på en skoter som jag ska sätta upp nånstans.


Nu väntar tvättstugan på mig.


Kram kram!!

Ovido - Quiz & Flashcards