Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen!

Skönt de!

 Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har ju sovit väldigt lätt (typ inget) nu när Wirva varit sjuk plus att hon ju inte är nån morgontrött unge precis.

Klockan tre på tisdag och halv fem igår morse..gääsp.

Hon är piggelin nu så det var ingen långvarig sjuka som tur var.


I tisdags pysslade vi lite (igår var hon med Nicke eftersom jag jobbade)

Wirva har länge velat sy på symaskinen så vi slängde ihop den här ..

   till Igor.

Han blev skitsnygg iden!     


Ikväll ska jag träna igen.

Perfekt att jag kommit igång nu eftersom det är helt sjukt kallt ute så det blir inga promenader, imorse var det minus 26.. usch och fy.

Imorgon ska i testa ett annorlunda pass, afrodans     det kan bli kul!



Nu ska jag ta rätt på det här trevliga.

  

Vi har inte kopplat in diskmakinen ännu.. tyvärr.

Jag saknar den enormt mycket!  Avskyr att diska.



Minus är 1.2 sen i måndags    Hejdå alla kalorier jag glufsade i mig helgen i stockholm.

Ovido - Quiz & Flashcards