Alla inlägg den 9 februari 2011

Av Victoria - 9 februari 2011 12:01

Nu ska ni få höra!!

Igårmorse och idag har jag joggat... SKITJOBBIGT var det!! 

 Men det blir nog lättare får jag hoppas.

Har även (äntligen )bestämt vilken aktivitet jag ska lösa på friskis, det blir areobicsgympa.

För mig kostar ett årskort endast 100 kr resten får jag genom jobbet.

Sadaka ska troligast starta ett gym som jag ska hjälpa till på så då kommer jag att kunna styrketräna där.


WIrvapirwa är ledig från skolan idag och har en kompis som sovit här vilket har gått jättebra.

En jätte gullig tjej.

Vi ska snart åka på alnöbadet, tjejerna längtar.. tror de har frågat 15 ggr hur mycket klockan är.


Tömde kameran nyss så här kommer lite bilder.

    

Jag och Wirva spelade Yatzy häromdan... Gissa vem som vann?


  

Peter och Annbritt bjöd på hemlagad sushi förra helgen.

Var ganska gott... Är inte min favvisrätt precis men det kan vara gott med några stycken.

Tycker Ann Britt ät väldigt duktig på laga det iallafall.

Smakar precis som på resturangerna.


Allt här hemma är ju klart nu med renoveringen, de gjorde det sista igår.

Så himla skönt!!!!

   Här är nya lilltoan, ni som sett den tidigare måste ju hålla med om att det är en stor förbättring!


Nu ska jag packa badväskan och ta en kopp kaffe innan det är dax att åka.


Kram och Puss!!

  





Ovido - Quiz & Flashcards