Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Victoria - 16 februari 2011 21:39

Jag, Wirva och Igor har haft besök ikväll.

Nina har varit här och ätit med oss och sytt lite och jag tror minsann Igor blev lite kär   

Han har varit helt tokig i henne hela kvällen.

   Puss!!

  Mmm..   

  

Mycket mysigt var det att få rå om henne en kväll.


På eftermiddan var i Birsta, jag, Wirva, Nina, mamma och Alexandra.

Shoppade lite presenter inför vår stockholmsresa till helgen.

Jag mamma och Wirvlan åker på fredagmorgon och det ska bli så himla kul!!


Nickes operation verkar ha gått bra, han har inte pratat med nån läkare ännu men han mår bra iallafall och kommer nog hem imorgon.


Nu ska jag städa undan lite och sen hoppa isäng.


Av Victoria - 16 februari 2011 08:44

Igår var jag med mitt lilla hjärta på skolan hela dan. Jättekul var det!

Roligt att få se hur de jobbar och jag tror Wirva var lite stolt att ha mamma med.

Sen efter skolan tog vi med oss Wirvas kompis Leija, hennes mamma Emma och lillebror Troy hem.

       

Så himla söt och gosig liten bebis.

Igor blev väldigt intresserad och hade helst legat nära eller på bebisen om han hade fått.


Nicke ligger på operationsbordet just nu.. känns lite nervöst.

Men de är ju duktiga i Umeå så det går nog bra.


Nu ska jag tvätta.








Ovido - Quiz & Flashcards