Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Victoria - 5 februari 2011 18:38

Är inte på topp just nu.

Men en liten uppdatering kan jag kosta på mig ändå .:)

Jag är väldigt fokuserad på mitt nyttiga liv just nu.

 Jag promenerar varje morgon, i  morse hade jag INTE lust alls men tog på mig kläderna och traskade ändå och det kändes himla skönt efteråt!

Minuset .... är nu på 10.2 kg!!!!    

Har kommit i en massa kläder... Och vissa har blivit för stora.

Har dock många kilo kvar men är på god väg.

Det här är första gången jag bantar rätt, dvs ingen svältkur utan har ändrat  kosten till nyttigare och motion.

Jag har inte hämtat hem min crosstrainer ännu, ska göra det nu i veckan sen ska det tränas. Ska bli kul faktist.


Ikväll börjar ju melodifestivalen, skit kul tycker jag!

Våra grannar kommer över och ser den med oss.


Imorgon ska jag och Wirva tjäna storkovan. (förhoppningsvis)

Vi ska sälja grejer på ett stort loppis här i sundsvall så idag har jag rensat och prismärkt.

Hoppas vi får sälja bara..

Wirva tycker det ska bli jättekul.. hon  ska vara kassa ansvarig   


Nicke har äntligen fått sin kallelse till umeå, han åker den 14 februari.

Hoppas de kan få till det nu bara.


Sådärja!

Nu vet ni hur jag har det.


Puss puss!!










Ovido - Quiz & Flashcards