Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Äntligen.

Av Victoria - 5 oktober 2010 08:47

Finns det lite tid till bloggen :)

jag har haft en otroligt fullspäckad rolig helg!


I fredags åkte jag till bergeforsen med mina grejer jag skulle sälja och där blev jag kvar till två på lördan, jag hjälpte till att packa upp framtill halvfyra på natten och sen hjälpte jag till på dan att vika alla kläder som folk rev omkring.

    jag fyndade lite till Wirva oxå, några jeans och tröjor och Hanna Montana grejer som Wirva blev superglad över.


på lördan åkte jag raka vägen hem till mamma (hon var inte hemma) med Wirva och Igor och där hade vi tjejmiddag på kvällen med några kompisar.

Nicke var ut på gallej med jobbet.

På natten när jag skulle sova gick det inte, Igor var jätte orolig och stod vid dörren hela natten för det är otroligt lyhört i mammas lägenhet upptäckte jag..

 tyckte så synd om honom.

När jag äntligen hade somnat ( 01.30) ringde det.. det var onkel Eric från canada så då fick jag anstränga mig och prata engelska nyvaken som jag var, han var väldigt pratsugen    var lite svårt att somna om sen och klockan sex vaknade Wirva och var superhungrig.. gääsp.


På söndan myste vi bara, vi gick till Donken och köpte lunch och tog med till hamnparken.

       Jätte mysigt hade vi!!

Wirva kan komma med såna funderingar ibland så man  verkligen får tänka till och de brukar komma såna ggr när vi gör ngt bara hon och jag.

Mer sånt ska vi göra har jag bestämt!!

    

   När det nalkas mat då är Igor så himla duktig på att sitta.. han fick oxå smaka lite Mc Donalds såklart!


PÅ söndag kväll var vi på Alnö hos farfar och Ketty, de firade Wirva och Kevin eftersom de ej kunde komma på kalaset.

Plankstek mumsade vi oss vilket var otroligt gott!!


Igår var det ju kanelbullensdag och den firades såklart här hemma med en liten    bulle.

  


Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa upp mig, jag  tänker kräva ett test varför Wirva har sina eksemen.

Fick ju ej göra något i våras för de kunde vara så svårt då med pollen och sånt.





 
 
Ingen bild

ema

5 oktober 2010 09:25

oj det var en fullspäckad helg må jag säga! ja mammas lägenhet är extremt lyhörd..
haha bullen ser ju helt vansinnig ut, magknip nästa? ;)
puss o kraam

Victoria

5 oktober 2010 09:35

Ditt rum var ju värst... vi kunde inte sova där, kändes som de utifrån stod brevid sängen.:) Kram kram

 
Ingen bild

Liza

6 oktober 2010 13:58

Hej!
Vilka bullar, stooora och goda ser de ut att vara. Vad Wirvan ser stor ut i sina svarta kläder.. tuff jacka när man är van att se henne i färger, dock fint ;). Boka resa till Sthlm tyckte jag lät bäst. Kram kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Victoria - 12 april 2011 12:41

Har tappat blogglusten helt faktist.. men den kommer kanske tillbaka.   Det har hänt ganska mycket sen sist.. Jag o Nicke har separerat så jag och Wirva letar en ny lägenhet här i närheten,  helst vill vi bo nära hennes skola, vi kollade på en ...

Av Victoria - 2 mars 2011 13:09

Igår va jag och lilla Pirwan med mamma i birsta, mamma hade lovat att Wirva skulle få köpa kläder eftersom hon var så sjuk förra veckan. Det var en mycket lycklig tjej som kom hem.. eller iallfall tills hon upptäckte att munkjackan hon köpt hade ...

Av Victoria - 27 februari 2011 06:59

Här har vi som vanligt varit vakna länge trots att det är söndag men idag vaknade jag faktist före Wirva, 04.15 var jag superpigg..   Häromdan var jag på lite dåligt humör (var hungrig innan middan..) Wirva ritade lite snabbt en teckning till mig...

Av Victoria - 24 februari 2011 09:51

Fy vad jag var hängig igår eftermiddag och kväll, jag hade helt sjukt ont i huvudet och mådde lite illa men idag mår jag bra igen! Skönt de!  Jag var helt säker på att jag skulle bli sjuk men förmodligen var det bara krafterna som tog slut, har j...

Av Victoria - 22 februari 2011 08:19

Det är synd om Wirva.. hon är verkligen inte pigg   . Idag är hon dock lite bättre än igår när hon kräktes om vartannat plus hostan,snoret och febern. Det är inte magsjuka (tror jag) utan hon kräktes för att magen var tom och när hon åt så kom de...

Ovido - Quiz & Flashcards